Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voeg ik mijn bureaublad toe aan mijn favorieten?

Ik werk veel met documenten die op mijn bureaublad staan maar als ik b.v. een bijlage die op mijn bureaublad staat wil toevoegen aan mijn mail, dan kan ik deze niet aan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat moet aan je mailprogramma liggen. Ik heb het even geprobeerd met Thunderbird. Ik heb een link op mijn bureaublad gemaakt van een document. Ik heb een mail gemaakt en een bijlage toegevoegd. Daarvoor heb ik de link uit mijn bureaublad gekozen en het document werd zonder probleem toegevoegd aan mijn mail.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het bureaublad is feitelijk niets anders dan een folder waar je documenten in staan. Die folder moet je dus zien te vinden.
Kijk op c: in Documents and settings. Open die en zoek jouw username. Open die en zoek de folder Bureaublad. Daar staan je bestanden. En je kunt in Mijn Documenten dus ook een snelkoppeling aanmaken hiernaartoe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rechter muisknop eigenschappen daar stabestandslocatie.
Het is trouwens wel raar dat het niet gewoon werkt... Welke mailserver heb jij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij zegt de vragensteller niet dat het niet werkt, ik maak uit de vraag op dat hij zijn Bureaublad niet kan vinden en dus graag een Favorite aan wil maken naar de juiste bestandslocatie.
Maar goed, misschien heb jij gelijk, het is op GV vaak lastig om goed te achterhalen wat de vragensteller bedoelt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding