Hoe voeg ik mijn bureaublad toe aan mijn favorieten?

Ik werk veel met documenten die op mijn bureaublad staan maar als ik b.v. een bijlage die op mijn bureaublad staat wil toevoegen aan mijn mail, dan kan ik deze niet aan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat moet aan je mailprogramma liggen. Ik heb het even geprobeerd met Thunderbird. Ik heb een link op mijn bureaublad gemaakt van een document. Ik heb een mail gemaakt en een bijlage toegevoegd. Daarvoor heb ik de link uit mijn bureaublad gekozen en het document werd zonder probleem toegevoegd aan mijn mail.

Het bureaublad is feitelijk niets anders dan een folder waar je documenten in staan. Die folder moet je dus zien te vinden. Kijk op c: in Documents and settings. Open die en zoek jouw username. Open die en zoek de folder Bureaublad. Daar staan je bestanden. En je kunt in Mijn Documenten dus ook een snelkoppeling aanmaken hiernaartoe.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100