Ander probleem: INEENS doet mijn wachtwoord het niet meer, hoe kan dit?

Ik ben tot nog toe zeer tevreden over mijn laptop! Maarrrrrrrrrr, ineens doet mijn wachtwoord het niet meer!
Ik lees dan: " de service User Profile verhinderd het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen"

Naja, een uur geleden lukte het nog wel, en nee ik heb niet de caps lock aanstaan!

Wat nu?

Ter verduidelijking: ik zit nu achter een andere pc....

Toegevoegd na 4 minuten:
...en als ik mijn wachtwoord wil veranderen staat er:
" voor dit onderdeel zijn verwisselbare media, zoals schijven of een USB-flashstation vereist. Plaats een schijf of sluit een USB-flashstation aan en probeer het vervolgends opnieuw."

Wat is nou een USB-flashstation?

5.4K
misslobe
14 jaar geleden
hihi
misslobe
14 jaar geleden
Ja, ik ben nu eenmaal een nachtmens...
Maar ben morgen vrij!
Maar ik zal inderdaad eerst maar eens een nachtje gaan slapen, trusten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slaap zacht!
misslobe
14 jaar geleden
Hoop toch nog wel op een antwoordje morgen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je nog wakker?

Het beste antwoord

Kun je nog bij het opstarten via F8 in het herstelprogramma komen? Indien dut lukt gewoon met systeem herstel naar een punt gaan in het verleden. dan zou het weer moeten werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Nee, helaas, heb het net geprobeerd, maar hij doet niets!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan de installatieschijf plaatsen, op een gegeven moment krijg je mededeling installeren, daar onder staat herstellen, kies deze optie, vervolgens zal windows je versie reperareren.
misslobe
14 jaar geleden
Ja, zo is het ongeveer gegaan....mijn man heeft inmiddels alles opnieuw geinstalleerd, dus beste antwoord!
misslobe
14 jaar geleden
Ik weet wel wat misschien de oorzaak zou KUNNEN zijn. Ik deed nl altijd tijdens het afsluiten de laptop dicht... dit schijnt ook zulke problemen te kunnen veroorzaken. Dus mensen: NIET doen!

Andere antwoorden (2)

Dat is dus Vista. Je profiel is 'vernaggeld'.
Doe een systemrestore at boot.
Hoe? Hier is het Engelse stappenplan.
AWM
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Nee, het is een windows 7, het allernieuwste!
Maar bedankt in ieder geval.
AWM
14 jaar geleden
Oeps. Ik denk dat het ook gaat helpen. Ik dacht dat Vista hier berucht om was.
misslobe
14 jaar geleden
Hoe bedoel je trouwens 'vernaggeld'?
AWM
14 jaar geleden
Ehhhm, tja, gewist, corrupt, wat is er al zo mogelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vista heeft al zo'n slechte naam. Maar ik heb er tot nu toe weinig problemen mee...
Gebruik je speciale tekens in je ww ?Doe dan es ctrl+shift.