Hoe kan ik een blu ray film op mijn tablet zetten zonder computer?

Ik wil graag een Blu Ray film op mijn tablet zetten. Maar mijn computer speelt geen Blu Rays af. Dus ik kan geen programma op de computer gebruiken want dit werkt niet. Hoe kan ik de film dan toch op de tablet zetten? Ik heb overigens wel een Playstation 3 die Blu Rays afspeelt en een Samsung Smart Blu Ray Player.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zonder tussenkomst van een pc zal u dat niet lukken.

Tevens ben ik bang dat een bluray een beetje een overkill is voor een tablet.
Zeker gezien het beeldformaat van de video, nog maar te zwijgen over het aantal gigabytes wat zo'n film aan schijfruimte opslokt..............en dan rest nog de vraag kan uw tablet deze bestandsformaat aan ( u moet wel over een hele dappere tablet beschikken wil hij dit kunnen afspelen ).
Dat uw computer niet met deze bestanden overweg kan doet er niet toe in dit verhaal.
Uw computer functioneert slecht als tussenstation, u download of copieert de film op uw pc alwaar u uw tablet op aansluit ( vaak dmv een usb ) en dan verplaatst u de video naar het interne opslag geheugen van uw tablet.

Maar gezien u dit zonder tussenkomst van een pc wilt gaan doen dan rest er niets anders dan deze media te downloaden..................geloof me u staat op het punt om teleurgesteld te worden.

Beter is om de film te rippen naar uw pc en deze met een conversietool of video-editor om te zetten naar een wat handzamer formaat om vervolgens deze op uw tablet te zetten.
Een andere manier is er simpelweg niet.