Is de asus N53 i7 750 gb laptop goed voor gamen ?

Ik wil graag op normale Graphics games kunnen draaien als gta, Rome Total war 3 en call of duty ghost

Dit zijn de specificaties:

Windows 7 Home Premium
Intel Core i7 "Sandy Bridge" 2630QM (quadcore 2,0-2,6Ghz)
nVidia GT 540M 1GB videokaart met CUDA en Intel Graphics HD 3000
6 GB DDR3 geheugen
750 GB 7500rpm HDD;
16" Full HD scherm
Gigabit LAN;
3x USB 2.0, 1x USB 3.0
HDMI poort
VGA poort
3 -in-1 card reader ( SD/ MS/ MMC)
2 Mega Pixel web camera
DVD-RAM brander
Bang & Olufsen ICEpower laptopspeakers
Gewicht 2.7 kg (with 6 cell battery)

Alvast bedankt!!!.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een n53sv met een i5.

Verder komt alles overeen. En bij mij werken de nieuwste games gewoon lekker.

Skyrim, black ops 2, FIFA 13, LA noire en meer games heb ik hierop gespeeld. SUPER!

Heb wel me werkgeheugen uitgebreid naar 16.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar ik heb nog een vraag ik wil hem graag 2e hands kopen verouderd hij snel? Ik wil een 2 jaar oude kopen
Alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die van mij is bijna 2 jaar oud. De klep is van metaal en krijgt snel krassen. Maar wat hardware betreft is het nog een goede laptop ook voor de games die ik noemde. Heb wel mijn DVD dove eruit gehaald voor een 2de opslag schrijf. Een SSD. Geen spijt van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super bedankt !

Andere antwoorden (2)

Ik zou 2gb videokaart nemen voor derest ziet het er wel goed uit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan niet zo maar een andere video kaart in een laptop zetten. Helemaal niet tweede hands. Maar toch geef ik je gelijk dat de vraagsteller beter naar een laptop met een betere videokaart kan kijken want deze veroudert toch al behoorlijk snel
Ja ziet er zeer goed uit, ik kan zelf met mijn laptop met een amd A6 processor farcry 3 spelen. Dus jou laptop ziet er uitstekend uit dan!