Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe irritante pop-up verwijderen onder in het scherm van 'Goeie Vraag'?

Bij het openen van een pagina in Goeie Vraag verschijnt bij mij sinds kort onderin het scherm steeds een 'banner' van SBS voor het programma 'Dokter Tinus'. Uiteraard is deze reclame te sluiten maar hij 'pop upt' bij iedere pagina opnieuw.

Enig idee hoe te voorkomen dat deze tevoorschijn komt? (Al verschijnt hij honderd keer, Dokter Tinus hoef ik niet te zien.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik toets op control A, dan ben ik het even kwijt en kan ik gewoon even verder luisteren, even later verschijnt het wel weer, dan klik ik een keer buiten dokter Tinus en ben ik het weer kwijt. Ik weet niet of jij hier ook baat bij hebt, maar mijn aangepaste programma pakt de tekst zo wel weer. Natuurlijk ben ik het ook liever definitief kwijt. Goeie vraag dus.
bamibal
10 jaar geleden
Als de Chrome als browser gebruikt, kun je Adblock Plus installeren (gratis). Dan ben je ervan af. Voor andere browsers zijn er vast ook dergelijke plugins.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt bamibal.
Ritsuka
10 jaar geleden
in Firefox zie ik niks, maar in Internet Explorer is Goeie Vraag echt druk en traag! En daar zie ik ook die vervelende advertentie.
Ik gebruik zelf in Firefox Flashblock en Noscript, dus 1 van die 2 zal het vast wel regelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Onder Google Chrome + Ad Block Plus en je hebt daar geen enkel probleem meer mee.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor IE kan je ook Ad Block downloaden maar die is maar voor 1 maand graties.
(Lees meer...)
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Yes, dit werkt!
Computoon
10 jaar geleden
Ik heb zowel Internet Explorer als Google Chrome en voor beide de blokkeerders geïnstalleerd. De Dokter Tinus-promotie is weg! Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Installeer de plugin noscript.

Zo kan je per webpagina aanduiden welke scripts jij wil toestaan en welke niet. Zo blijft het script dat de 'pop up' veroorzaakt geblokkeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe installeer je dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In firefox: http://noscript.net/faq en dan op 'install' klikken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding