waarom levert bol.com niet op maandag ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niemand levert op maandag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad niemand.
Ze leveren wel op zaterdag en willen waarschijnlijk ook 2 rustdagen: zondag en maandag.

Antwoorden (2)

Dat geldt alleen voor pakketten die door de brievenbus passen. Bol.com maakt voor pakketten die door de brievenbus passen gebruik van de diensten van Post.Nl.

Dat bedrijf zal vanaf 2014 geen briefpost meer op maandag bezorgen. Het plan lag er echter al veel langer want het is voor PostNL een onrendablee dag. (Slechts ongeveer 2 procent van alle post zou die dag worden bezorgd, door niet te bezorgen worden kosten bespaard.)

Misschien dat PostNL ons daar alvast aan wil laten wennen?

Het geldt niet voor zaken die afgeleverd worden op een Bol.com afhaalpunt. En ook niet voor zaken waarvoor de bezorger van Post.Nl pakketten moet aanbellen; die pakketten worden gewoon op maandag bezorgd.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij bezorgt de post al vele jaren niet op maandag, dus niet pas vanaf 2014.
Computoon
10 jaar geleden
Ik zie ook zelden post op maandag. Kennelijk wordt er hier en daar (meer hier dan daar) al een voorschot genomen op de toekomst.
Omdat er op zaterdag en zondag niks verstuurd word
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ klopt. Behalve rouwbrieven dacht ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewone post ook wel maar magazijnen werken over het algemeen niet op zaterdag en zondag maar als ik een brief op zaterdag verstuur word ie op maandag gewoon afgeleverd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In mijn stad worden er geen brievenbussen geleegd op zaterdag. Op zondagavond wel, maar die post wordt dan pas dinsdag bezorgd, behalve rouwbrieven dus, daar maken ze een uitzondering voor.