Hoe kun je het gele vierkantje van de markering in buienradar bij de 24u voorspelling krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh nee, toch niet definitief Nou heb je toch pech

Het beste antwoord

Door in buienradar,"mijn radar"aan te klikken en een plaats op te geven.opslaan en voortaan krijg je een geel vierkantje bij de door jouw gekozen locatie.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, maar alleen bij 2 uur vooruit. Bij 24 uur vooruit zie ik geen vierkantje meer
niko
10 jaar geleden
klopt.over 24 uur geven ze geen exacte voorspelling per plaats.waarschijnlijk kunnen ze dat niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel raar. Het is nu 1830 en rond 2400 gaat het in Ravenstein onweren, maar op de 24 uurs voorspelling kan ik Ravenstein op de kaart niet zien vanwege de wolken, ik weet dus niet hoe laat of hoe hard het hier tekeer gaat. Vorige week was het hommeles in bijvoorbeeld Cuijk, op nog geen 20 km hier vandaan en hier is echt geen druppel gevallen Het is toch een kleine moeite dat je het vierkantje kunt zien. De voorspelling voor 24 uur wordt niet anders met of zonder vierkantje. Probeer maar eens uit met Ravenstein, eerst met 2 uur vooruit en dan met 24 uur, dan moet je echt gokken waar je woonplaats is!
niko
10 jaar geleden
gelijk heb je.stuur eens een mail naar buienradar.waarschijnlijk vinden ze het een goed idee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik ook al gedaan, naar info@buienradar.nl maar die krijg ik terug met zo' n melding dat de mail niet aangekomen is!
niko
10 jaar geleden
bij mij is het vierkantje al weg bij 3 uur vooruit.tja....:(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik stel vandaag voor het eerst vragen op deze site, en weet totaal niet hoe het werkt, maar volgens mij heb ik je gematst door per ongeluk op beste antwoord te klikken, das voor de moeite zullen we maar zeggen, ha ha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh, nee, nog niet definitief zie ik
niko
10 jaar geleden
(^_^)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet je nu eens bij 3 uur vooruit kijken, Ravenstein ligt precies tussen de rode buien in, dat gebeurt hier zo vaak, schijnt met de Maas te maken.te hebben. Ik kijk nooit meer naar 24 uur vooruit op buienradar