Welke van deze 3 laptop kan ik het beste kopen ?

Met spoed moet ik een nieuwe laptop kopen, waarmee ik veel presentaties, verslagen, brieven enz. mee kan maken en kan bewaren.

Nu ben ik aan het twijfelen welke van deze 3 (zie links hieronder) ik het beste kan kopen.

http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10022497

http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10022467

http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10022166

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

zolang je geen zware games ed wilt spelen en het blijft bij wat je nu aangeeft, zijn ze alledrie prima geschikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze zijn alle drie geschikt maar als je een koopt moet je er geen spellen op zetten zelf zou ik de 2de of de 3de nemen want die zijn wat sneller en hebben meer geheugen succes ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dan gaan voor de tweede L500-1R3, deze heeft een echte dualcore processor en 4GB geheugen, dus die zal lekker snel zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tweede lijkt me prima geschikt voor zelfs gamen (mits je er GTA of iets dergelijks op gaat zetten)

Ik denk dat u het beste de 2e kunt nemen die heeft het meest geheugen dus kunt u meer bewaren zonder USB.

Als u een beperkt budget heeft en u ervaring heeft met het kapotgaan van computers. Dan is de derde een goede keus want hier zit het langste een garantie op.

De eerste keus heb ik ook vaak gezien en ook al een paar keer op bezig geweest, dit is een hele goede pc dus het licht niet alleen aan de prijs des te hoger des te beter kwaliteit.

Maar ik zou toch voor de 2e gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een laptop nemen van HP met een draaibaar scherm en een touch screen. Geweldig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt naast de werkzaamheden die jij al noemd, af of je ook buiten die presentaties iets mee wil doen. En waar wil je die presentaties doen? Thuis of moet hij mee? Wil je er mee werken in de trein of bus?
Als je 3dgames wil spelen dan is de Compaq de beste optie.

Wil je geen 3dGames, maar wel hem meenemen dan moet je naar de accuduur kijken. Die staat op die sites die jij noemde niet vermeld maar die zou je na kunnen gaan op Kieskeurig.nl

Moet hij vooral snel zijn en rekenkracht hebben, en maakt accuduur niet uit, dan zou ik voor de Toshiba gaan.

Succes!