Kun je je dokumenten ook beveiligen zodat niemand het dokument kan lezen ik bedoel dan in words

Ik wil een soort van dagboek bij houden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja je kunt het opslaan met een wachtwoord.
Bij opslaan als, kun je een wachtwoord aanmaken voor dat document.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja je kunt er een password inzetten om het te openen, of om het te veranderen...

Zoek even zelf in Word, naar beveiligen Document...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan. als je voor opslaan kiest heb je ook opties.
daar kun je een password geven zodat het document niet zomaar geopend kan worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kan
Als je niet meer kunt typen, dan is het bestand beveiligd tegen opmerkingen.

Dit is gedaan via: Menu/Extra/Document beveiligen/Opmerkingen selecteren eventueel een wachtwoord en dan Ok.

Ga naar Menu/Extra/Document Beveiliging Opheffen.
Zit er geen wachtwoord op, dan is nu uw document niet meer beveiligd\
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
word afsluiten en dan nog eens openen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beveiligen tegen schrijven is dan ook heel iets anders dan beveiligen tegen lezen.
Ik doe dat met 'extra'-'opties'-tab 'opslaan' en dan beneden in het venster een wachtwoord invullen.