Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een snelkoppeling verwijder op mijn account gebeurd het ook bij de andere account hoe los ik dit op?

Ik heb nu Windows 8 op me PC geïnstalleerd en me pa en me ma z'n account zijn er snelkoppelingen en ze zeuren als ik teveel installeer dus wil ik bij hun de snelkoppeling verwijderen alleen als ik het daar verwijder gaat het ook bij mijn account weg hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Bijna alle programma's zetten (heel slordig) de links bij het installeren in \users\Public\Destop en zijn voor alle accounts zichtbaar. Als je iets installeert moet je de links verhuizen naar \users\\Desktop. Dan zien je ouders de nieuwe links niet meer. Als je dus een update installeert zul je 2 links zien op je desktop totdat je de link weer verhuist naar je eigen desktop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing