Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

MP4 file verandert van 2GB naar 600 Bytes, hoe kan dit en hoe los ik het op?

Wanneer ik een gameplay opneem met mijn elgato game capture HD slaat hij het bestand op als een .mp4 van ongeveer 2 GB. Maar na een tijdje verandert dit bestand terwijl er nog wel .mp4 achter staat alleen kan ik het niet meer afspelen en is het nog maar 600 bytes. Weet iemand waarom dit is en hoe ik het kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
556

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Persoonlijk vind ik het gek dat het bestand blijft bestaan, echter, zou het kunnen zijn dat er iets ingesteld is dat het bestandje importeert/overzet naar de computer? Wellicht is het filmpje dan elders op je computer terug te vinden. Bekijk je persoonlijke mappen (video's, afbeeldingen, downloads, documenten, bureaublad) eens?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
600 bytes is net genoeg om een snelkoppeling te maken. Ik denk dus dat het geen .mp4 bestand meer is, maar slechts een linkje naar het bestand. Oftewel, je PC verplaatst het bestand, en geeft je er een linkje voor terug. Waarschijnlijk kun je dit oplossen door in het programma dat deze bestanden gebruikt naar de instellingen te gaan, en daar zoeken naar een optie over het synchroniseren van bestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding