Hoe sla ik een foto op Facebook oid op, op mijn Samsung galaxy s2 plus?

Als ik op de foto ingedrukt houd, staat er geen optie afbeelding opslaan. Ik heb Android 4.1.2

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ik een foto genomen heb, staat deze foto bij de camera optie rechts onderin in het klein.

Als ik daar op druk opent hij deze via de gallerij. Dan staan er bovenin 4 icoontjes.
De eerste helemaal links is het icoon van de gallerij.
De 2e het sterretje , geen idee waar die voor is.

De 3e is een knopje (geen idee hoe ik dat moet noemen, ziet er uit als een stukje van een DNA icoon uit CSI). En die moet je hebben. Als je daar op drukt krijg je een venster "Delen via" En daar staat bijvoorbeeld Facebook tussen."

Als je deze knopjes niet ziet, dan kan het helpen om nog een keer op de foto zelf te drukken. Als ik te lang wacht, verdwijnen die knopjes.

Ik moet er wel bij zeggen, ik heb de Samsung Galaxy SIII dus ik weet niet zeker of dit op dezelfde manier werkt als de SII.