Aan/uit knop kapot, Acer 3680. Wat nu?

Mijn aan/uit knop werkt niet goed meer. In eerste instantie moest ik er wat aan wiebelen of lang inhouden voordat ie aanging maar nu is het knopje echt wat naar binnen gevallen en lukt het me niet meer om hem aan te krijgen.. Kan ik hier zelf iets mee doen? Is het bijv zo dat er een soort knop onder zit die contact moet maken? Of kan ik iets anders doen?

Alle tips zijn welkom..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Ik heb even gekeken voor je. Het is een veel voorkomend probleem bij Acer laptops. De man in het filmpje verwijdert de powerknop van een soortgelijke laptop, boort een klein gaatje in het afdekplaatje. Daarna is het mogelijk om voortaan de laptop in en uit te schakelen met een schroevendraaier of tandenstoker. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Toegevoegd na 3 minuten:
De hardware knop zit inderdaad onder de knop die je ziet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toevallig, die had ik ook gevonden op internet. SUPER!!! Ik krijg mijn laptop weer aan! Bedankt!