Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik een "liber-t badge" aanschaffen in Nederland?

we willen graag naar het zuiden van Frankrijk rijden met een liber-t badge.. dat scheelt heel veel tijd bij de tol poorten. wie weet waar we die kunnen aanschaffen in Nederland?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan hem bestellen bij www.tolltickets.com. Het is een Duits bedrijf, maar de site kan ook in het Nederlands en communiceren ook. Je besteld zo'n ding met je creditcard en krijgt 'm binnen enkele dagen thuisgestuurd. Dan kan je 'm direct gebruiken, de bedragen worden dan eens per maand van je creditcard afgeschreven. Zodra je 'm niet meer nodig hebt stop je 'm in de bijgeleverde retourenvelop en stuur je 'm terug.

Mocht je frans spreken dan kan je 'm ook rechtstreeks bij de tolmaatschappij in Frankrijk bestellen, dat is ook goedkoper, tolltickets steekt de korting in zijn zak.

Zelf had ik die van tolltickets, maar tegenwoordig heb ik m rechtstreeks van de Franse tolmaatschappij Aprr. Ik rijd twee keer per maand naar Spanje en dan scheelt die korting heel veel geld.

Toegevoegd na 4 minuten:
Let er trouwens wel op dat je 'm goed bevestigd op de voorruit, volgens de aanwijzingen. Dat komt heel nauw, horizontaal achter de binnenspiegel, anders werkt hij niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding