Hoe krijg ik mijn webcam weer aan de praat?

Een tijd geleden heb ik mijn computer terug naar de fabrieksinstellingen gezet en nu doet de ingebouwde webcam het niet. Als ik de webcam aanklik komt het venstertje wel in beeld maar zie ik niks. Ook op skype krijg ik de melding dat hij geen webcam kan vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

het downloaden en installeren van de driver voor de webcam biedt waarschijnlijk uitkomst.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe doe ik dat? ben niet zo heel erg handig met computers
Download en installeer het programma "driver easy" van het internet.
Laat hem even de computer scannen en hij vind de ontbrekende cameradriver(s).
Die ga je even installeren en je camera doet het weer.