Besteden mensen steeds meer tijd aan digitale techniek?

Bijna iedereen heeft mobiele telefoon,
doet aan internet en televisie
werd ook digitaler.

Gingen mensen meer tijd besteden aan
digitale techniek en bestaan er
prognoses wat dit betreft?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Denk dat dit los staat van de techniek. (Digitaal of analoog)
Muziek luisteren, tv kijken en bellen deden we ook voordat het digitaal werd. Wel zijn de mogelijkheden (en dan vooral aanbod en niet zozeer de kwaliteit van de inhoud) toegenomen. Internet en dus ook "smart"phones (en dan vooral dingen als sociaal media) kosten wel meer tijd, blijkbaar. Al kun je je afvragen of we er socialer door zijn geworden.... (Probeer maar eens een gesprek met iemand aan te gaan zonder door dit alles gestoord te worden.) :)

Antwoorden (1)

Ja, heel veel dingen worden geautomatiseerd. Er komen steeds meer elektronische oplossingen voor dingen.