Een vriendin van mij heeft een app waarmee je een gedeelte van een nummer kan inneurien of kan laten horen,is dit ook op een pc te krijgen?

Toegevoegd na 39 seconden:
En die app verteld je dan hoe dat nummer heet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je windows 8 hebt kan je Shazam installeren. http://www.shazam.com/music/web/windows-8.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan kan het denk ik niet. helaas. ik kan geen andere programma's vinden voor de pc. alleen deze.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jawel zijn er beide. Soundhound kun je gebruiken icm de bleustacks emulator voor Android op de pc, Shazam is zo te downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://bazookaapps.com/shazam-for-pc-download-install-how-to-guide/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar dan moet je een hele android emulator installeren om dat te kunnen gebruiken. dat is best een gedoe hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja bij Soundhound wel ja, dat is waar:-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar kun je wel meteen alle Android apps ook op je pc gebruiken :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt. is ook wel leuk hoor. maar vaak word je pc er wat slomer van. en het is toch een gedoe. en dan moet je er maar net zin in hebben om een emulator te gaan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En is er dan ook zoiets voor een iPod touch?
Ja Google op soundhound voor pc en op shazam voor pc.

De progamma`s heten dus:
Soundhound
Shazam

Als je windows 8 hebt staat Shazam ook in de app store.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Was al bang dat ik een doelloos antwoord gaf, maar blij dat toch iemand het geweldig leuk vind.
Indien je geen windows 8 hebt zou je ook de android-emulator Bluestacks kunnen installeren. Hierin kun je apps uit android installeren (dus ook shazam) en vervolgens kun je de pc dus als een android apparaat gebruiken en het nummer herkennen via de microfoon.