Ik wil graag wat geld bij verdienen, Ik vond survey junkie is dat betrouwbaar?

Ik wil dus wat extra verdienen alleen is survey junkie veilig/betrouwbaar.
Of is er mischien een betere site. Niet zoiets als moneymiljonair.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Pieter2011
10 jaar geleden
Zeer onbetrouwbaar. Je kunt die website zelfs beter niet eens aanklikken omdat je het risico loopt om je pc met malware te besmetten. Sprookjes bestaan niet...
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20130402190053AAHkbWT
Ritsuka
10 jaar geleden
houd het gewoon bij sites als moneymiljonair en panelwizard etc.
en zelfs dat verdiend erg weinig, 10 euro in 3 maanden ofzo.
tip: apart mailadres voor nemen, als je iets verkeerd of zo invult bij een enquete van moneymiljonair krijg je gelijk reclamemails

Het beste antwoord

Ik gebruikte zelf EuroClix , die is betrouwbaar ( http://www.euroclix.nl/index?SRef=6SSFLpRR5hCxQQvn ) <- Dat is die link , survey junkie kan betrouwbaar zijn maar ze vragen teveel gegevens bij uitbetalingen , of je werkt , je bsn nummer etc.
Dat vragen ze bij Euroclix allemaal niet , alleen je rekeningnr (Bij Uitbetaling) , en het is makkelijk en snel geldverdienen , ze hebben veel leden , en al veel uitbetaald met blije klanten , ik zelf heb daar 32 euro mee verdiend , en ik ben al 3 maanden lid, maar ik heb dat verdiend met e-mails klikken , en spelletjes.
Survey Junkie kan je proberen , maar het ziet er niet echt betrouwbaar uit , maar dat kan ik nooit weten..

Ik hoop dat ik met dit jou vraag heb kunnen beantwoorden zoniet dan hoor ik het nog wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Survey Junkie ken ik niet, maar het lijkt me niet veel soeps.
Ik doe zelf een paar internationale sites waar ik heel leuk verdien (in dollars). En dat zijn Banners Broker, HourlyRevShare en Neobux.
10 jaar geleden
Hier ga je niet echt mee bijverdienen, verspilde moeite voor een paar tientjes eens in de paar maanden. Je kan beter een eigen blog opzetten en daarbij advertenties plaatsen. Geeft meer voldoening en levert aan het einde van de rit veel meer op.