ik heb windows xp op mijn laptop, en als ik heb opstart zegt hij dat ik iets opnieuw moet downoaden van windows. hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een .dll bestand is dan kan je die via de Windows cd herstellen als je die nog heb. Dit doe je door op te starten vanaf de cd en dat de "Windows herstellen" optie te kiezen. Afhankelijk van het Windows versie kan dit volledig automatie of moet je opgeven welke bestand(en) er ontbreekt http://support.microsoft.com/kb/307545/nl
of op Google zoeken naar Windows (versie) herstellen

Antwoorden (1)

Dat hangt er vanaf wat je moet downloaden. En hoe ver je laptop opstart.
Als het volledig opstart kan je via Google een hoop bereiken.
Als het ergens tijdens het opstarten blijf hangen dan wordt het lastiger.

Krijg je een fout melding? En wat moet je downloaden?