Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik verwijderde programma's terughalen?

Ik heb eventjes geleden een paar programma's van de computer verwijderd. In de overtuiging dat deze overbodig waren en dat ik ze dus net zo goed kon verwijderen. Maar nou ben ik tot de ontdekking gekomen dat mijn webcam het niet meer doet.
Hoe kan ik er achter komen welk programma ik daar voor nodig heb?
Of zou ik mogelijk mijn laatst verwijderde programma's te kunnen bekijken (en terughalen)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je de programma's ge-deinstalleerd hebt, kun je proberen een herstelpunt terug te zetten (via het actiecentrum in Win7). Geen succes gegarandeerd.

Heb je de bestanden alleen in de prullenbak gegooid, dan kun je deze via de prullenbak weer terugzetten, als die nog niet geleegd is. Ook geen succes gegarandeerd.

Het eenvoudigst is om het merk en type van je webcam op te zoeken, en dan op de website van de fabrikant de drivers voor jouw versie van windows te downloaden. Dan heb je meteen de laatste versie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding