Windows Live Messenger werkt niet meer, wat nu?

Ik heb opeens sinds gister op mijn laptop de volgende melding als WLM opstart:

Windows Live Messenger werkt niet meer

Er is een probleem opgetraden waardoor het programma neit goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

Ik heb alles geprobeerd, het opnieuw installeren en dat soort dingen, maar niks helpt. Vanochtend wilde ik daarom beneden erop, maar opeens blijkt het daar ook niet meer te doen, ik krijg dezelfde melding. Ik kan op internet niks vinden hoe je dit moet oplossen.

(EBUDDY OF EEN ANDERE CLIENT IS GEEN OPLOSSING)

*Ik heb perongeluk de vraag gesloten, ik wilde reageren op een antwoord maar klikte daarbij perongeluk op beste antwoord. En er kwam een venster om te reageren dus ik dacht dat het wel goed zat. Want ik zat namelijk op mijn ipod en je hoeft maar net een MM er naast te zitten en je klikt iets verkeerd aan. Sorry! Ik hoop dat mensen alsnog de vraag kunnen beantwoorden.

Toegevoegd na 34 minuten:
Ik heb systeemherstel, verwijderen en herinstalleren, register checken gedaan!

Toegevoegd na 44 minuten:
Op mijn laptop staat Vista Home Edition 32-bits

Toegevoegd na 44 minuten:
En op de desktop Windows 7 64-bits

Toegevoegd na 2 uur:
Een nieuwe poging gedaan met een portable versie, normaal zou dat moeten werken... Maar met de portable versie krijg ik dezelfde melding 0.0 !?

Toegevoegd na 1 dag:
Nog steeds niet opgelost :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Als een programma niet naar behoren of niet werkt kan je dat programma herstellen. Dit doe je in het configuratiescherm -> programma's. Klik dan op het gewenste programma en duid je voorkeur aan. Als het nog steeds niet werkt kan je het verwijderen en achteraf opnieuw installeren. Ook is het mogelijk, naar gelang van je besturingssysteem, om een oudere versie te installeren. Dit kan je hier: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=cf49c56c-8b3e-4eae-9904-9505f47bed45&DisplayLang=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
systeemherstel naar de datum waar je nog geen problemen had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij is er dan gewoon een storing die vanzelf weer oplost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ZapMessenger nodig. Je moet eerst de messenger volledig vermoorden op je systeem voor hij de nieuwe wil pakken.

ik zal even voor je zoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Alsjeblieft:
http://www.live-messenger.nl/view/nieuws/196/

hopelijk helpt ie bij jou ook! :-)

Toegevoegd na 3 minuten:
het kan ook helpen om na de zapmessenger nog even de Malwarebytes Antimalware er doorheen te halen, en eventuele andere scanners die je gebruikt. Voor de zekerheid.