Kan het dat mijn internet langzaam is geworden omdat er drinken over mijn laptop is gevallen?

Mijn ping = 23
Downloadsnelheid = 47/48 MBps
Upload = 40 MBps

Vroeger was het altijd gewoon snel maar een maand of twee geleden is er 7up over mijn laptop gegaan en sinds een week is mijn internet echt heel langzaam.
(Het drinken is rechtsboven op mijn laptop gevallen).

Er zit geen virus op mijn pc!
De laptop is voor de rest gewoon snel.
12 gb ram (waarvan 8 gb virtueel)
dual core 2.2 Ghz processor
windows 7

Toegevoegd na 1 uur:
Het laden van youtube duurt ongeveer 10 sec, normaal bijna meteen en het laden van google duurt 3 sec. Het laden van youtube is erg irritant!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Dit is toch niet bepaald langzaam ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon een nette down/up/ping hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het laden van youtube duurt ongeveer 10 sec, normaal bijna meteen en het laden van google duurt 3 sec. Het laden van youtube is erg irritant!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het laden van sites lang duurt inde zin van dat het lang duurt voordat er überhaupt iets in beeld komt, kan dat aan je DNS-instellingen liggen. Je laptop heeft dan moeite om het juiste ip-adres van de site te vinden. Is dat eenmaal gevonden, dan loopt alles weer als een speer. Maar bij elke nieuwe pagina en elke andere site gebeurt dat dan weer opnieuw.
Verder is 50 Mbps natuurlijk gewoon hartstikke snel, veel sneller als het internet dat je hebt denk ik.

Het beste antwoord

Welke virusscanner heb je gebruikt? Kan heel goed zijn dat je 'besmet' bent met iets wat je scanner niet ziet... Zoals Spyware, Malware, Trojan...

Heb je je modem, router, etc als eens een reset gegeven?

Lijkt me namelijk niet dat frisdrank de boel vertraagd. Hardware valt uit of niet hierdoor...niet een beetje.

Probeer eens een scan met de Eset online scanner: http://www.eset.com/us/online-scanner/

Probeer ook eens een scan met Malwarebytes: http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/ en Malwarebytes anti rootkit: http://www.malwarebytes.org/products/other_tools/

Hou je je cache e.d. een beetje opgeruimd?
Probeer anders dit ook nog even: http://addpcs.com/software/tfc/