tomtom heeft een fout....

Hallo, ik ben op zoek naar iemand me opweg kan helpen met een probleem van me tomtom,

Mij tom tom geeft een fout melding aan ik start hem op en hij gaat aan hij geeft een rood scherm aan en dan 2 plaatjes een tomtom met een snoer naar een laptop en bij de tomtom staat een kruis, ik heb al tomtom.nl die programma gedownload maar als ik de tomtom aansluit heeft die geen contact

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

bel service(helpdesk) TOM TOM telnummer: 020-8501007, kan meerdere oorzaken hebben, nummer zijn geen extra kosten aan verbonden. sukses!
10 jaar geleden
Heb je deze nieuw gekocht?
Als je hem 2de hands hebt gekocht bestaat de kans dat de kaarten niet orgineel zijn, en als je dan een update doet op de pc dan doet de tomtom het niet meer!
Je kan misschien een backup terug zetten als je die hebt!