Hoe kan ik portforwarden met wifi router en adsl aan elkaar?

ik wil een server port forwarden en heb al veel geprobeerd maar ik ben erachter gekomen dat het probleem is dat ik wel kan portforwarden uit mijn wifi router maar dat dat niet vergaat dan mijn adsl want daar moet het (denk ik) ook geportforward worden maar ik krijg het niet voor elkaar

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

als het goed is zou het moeten werken als je in de router/het modem die het eerste komt (dus waar het internet op binnenkomt) de poort te forwarden naar het ip van de 2e routen/modem en dan in de 2e router/modem de poort forwarden naar de computer. hopelijk helpt dit