Dat je voor internet toegang afhankelijk bent van de beschikbaarheid van wifi. Met 3g kun je overal waar je bereik hebt op internet via het mobiele telefoonnet. Het voordeel is dat je geen risico hebt op dikke rekeningen vanwege veel dataverkeer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
koraal19
10 jaar geleden
als die tablet geen 3G heeft kan je met een simkaart wel tot mobiele verbinding komen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, als de tablet geen 3G heeft kun je niet met een sim kaart tot mobiele verbinding komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt wel via tethering met je mobiele telefoon(als je die hebt met data abo) alsnog een verbinding opzetten op een tablet zonder 3G als je buiten een wifi netwerk zit.
koraal19
10 jaar geleden
mij gaat over Samsung Galaxy Note 10.1 16GB `WiFi die ondersteunt:
WiFi(802.11g)en (802.11n)
ik begrijp dat ik dan overal kan probleemloos wifi internten ook thuis met een VDSL modem van Tele2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja via wifi ja ook met een vdsl modem van Tele2.
koraal19
10 jaar geleden
bedankt allemaal