Welk video bestandsformaat is het best voor een android besturingssysteem?

Uitgaande van een HD video in de beste resolutie weergegeven op een HD tv, welke instellingen moet je dan gebruiken bij het overzetten? (onder ander videogrootte, bitrate en FPS enz.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit ligt aan de soort android-smartphone die je hebt, is de processor snel genoeg om HD video's te verwerken en welke resolutie heeft me scherm? Als het gaat om video's kijken op android is .mp4 de meest geschikte vorm. De fps varieren van 25 tot 30. En de kwaliteit hangt af van je processor en je schermresolutie.