Als je rent net Subway Surfers verdien je punten. Met een hogere multiplier verdien je meer punten. Als je bijvoorbeeld 100 punten hebt gescoord worden het er met een multiplier van x2 200 punten. De maximale multiplier is x30
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is hoevaak de afstand die je rent wordt vermenigvuldigd. Dat is dus je score.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oooh je hebt gelijk. Ik las multiplayer. Heb m'n antwoord verwijderd! Multiplier is inderdaad gewoon hoe vaak elke punt telt. Dan kun je daar bovenop nog een sterretje oppakken om de multiplier te verdubbelen. Haha.