Kun je op de iPad een app in meerdere mappen plaatsen?

Ik wil voor het gebruik op mijn school groepsmappen aanmaken op de iPad. Sommige apps kunnen door meerdere groepen gebruikt worden. Kan ik een app in meerdere mappen plaatsen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan alleen met een jailbreek dan download via cydia een repo en dan zoek je "infinifolders" maar ik raad je aan om niet te jailbreken na deze infinifolders was mijn iphone kapot en had ik met moeite gerapareerd

Het beste antwoord

Nee, helaas bestaat dat (nog) niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kan helaas niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je hem gejailbreakt heb kan het wel