kun je deze computer gamen?

2gb ram
Nvidia quadro fx 1400 128 MB
Intel inside 4 3.20 GHz

De nieuwste games hoeven er niet op te kunnen. Het gaat om games van een paar jaar oud.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet aan wat voor spellen jij denkt, maar spellen als Call of Duty 2 en dergelijke moeten nog wel lukken. Spellen als GTA 4 of Fallout bijvoorbeeld zal je er niet op kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Denk je dat GTA vice city en call of dutyu mw2 kunnen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
MW2 zal niet gaan. 128MB videogeheugen is van vervlogen tijden. Het was overigens ooit een heeeeeele dure kaart. http://www.themodernwarfare2.com/?35-minimum-mw2-system-requirements/ Vice city zal wel gaan http://grandtheftauto.filefront.com/info/vcrequire

Het beste antwoord

ja dat zal wel lukken, alleen het licht maar net welke games,
En op welke instellingen je ze zet, hoe mooier het spel het zwaarder het voor je computer is,

En een spelletje kaarten is natuurlijk lichter dan een first person shooter,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, voor de gene die het minnetje heeft aangeklikt?
Graag even een uitleg anders is het wel zielig dat je gaat minnen zonder uitleg net zoals bij de gene hier onder hij geeft toch ook een goed antwoord?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou nou, voor de gene die minnetjes klikken als je het fout vindt zet dan zelf een antwoord neer, of een reactie hier waarom het minnetje is,

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet aan wat voor spellen jij denkt, maar spellen als Call of Duty 2 en dergelijke moeten nog wel lukken. Spellen als GTA 4 of Fallout bijvoorbeeld zal je er niet op kunnen spelen.