Hoe maak je een goed gamekanaal voor youtube (bijv. welke games, wat voor pc, wat voor programma's enz)?

- Welke games worden goed bekeken
- heb je mischien tips voor me?
- Wat voor pc zal ik kopen
en dat soort tips.
Ik ontvang ze graag van jullie.
Gr. Rick

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke games worden goed bekeken Geen goede vraag, je speelt een game omdat je dat goed kan/leuk vind/etc, door jouw enthousiasme gaan mensen kijken. 3d online shooters zullen wel veel bekeken worden, maar niemand gaat naar een kanaal kijken van een persoon die het niet leuk vindt/niet kan. Daarnaast is die markt toch al verzadigd. PC die je nodig hebt is een PC die weer even wat krachtiger is dan het dat je nodig hebt voor het spel, capturen kost namelijk ook rekenkracht. Deze gast legt het ff uit http://www.youtube.com/watch?v=84bQ4hNIOMk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij is het blijkbaar eens punt 3 iedereen en zijn moeder hebben al een COD-kanaal. next...

Het beste antwoord

Als je een game-kanaal wilt beginnen, moet je Call of Duty erop zetten, deze worden vaak goed bekeken.
Ook Minecraft wordt goed bekeken, maar als je kunt kiezen zou ik Call of Duty posten, vooral de nieuwere zoals Black Ops 2 of Modern Warfare 3.
Als je een console hebt kun je je gameplays opnemen en op YouTube zetten.
Als je op de pc wilt gaan gamen kun je je gameplay recorden met Fraps.
Als je bekend wilt worden op YouTube moet je video's plaatsen die je niet vaak op YouTube ziet, zoals voor bepaalde challenges gaan.

Stuur me maar een privé-bericht als je nog hulp nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok bedankt

Andere antwoorden (2)

Probeer je te onderscheiden van de rest en heb er plezier in.

overige vragen:

www.google.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Minecraft word inderdaad goed bekeken net als black ops. Je moet gewoon doen wat je het leukste vind en als je dan zelf al ziet dat je te weinig views/subs/favs krijgt dan kun je beter iets anders proberen. Het ligt er ook aan hoe je het wilt opnemen als je bijvoorbeeld op de computer opneemt kosten de meeste goede/ langere recordings tijd geld. Ik heb hieronder ook een site met een paar goede toegevoegd. Als je goed bent in bewerken hoeft het niet eens zo erg te zijn dat je niet langere tijd kan opnemen maar kun je ze bijvoorbeeld aan elkaar plakken.