Heeft het veranderen van mijn YouTube username effect op nog andere dingen behalve mijn YouTube account?

Via YouTube is er de mogelijkheid om je YouTube-username te veranderen. Als je daarbij vraagt om meer informatie komt er ook allemaal gedoe over Google+ omhoog. Ik wil niet dat mensen die ik alleen op gmail heb mij ook kunnen vinden en ik wil ook geen Google+. Heeft het veranderen van mijn YouTube username dus effect op iets anders behalve YouTube?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk gebruik je gmail samen met youtube of niet?.Is er geen mogelijkheid om op overslaan te klikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb wel YouTube en Gmail allebei, geen andere google dingen zoals Google+. Ik heb ook wel facebook en twitter, maar YouTube is met geen van die andere accounts verbonden. Maar zou dit dus kunnen veranderen als ik mijn YouTube username verander?

Antwoorden (1)

Feitelijk Alleen Op Je Youtube en Google Account, Je Naam Wordt bij elke Video die je geupload hebt Verandert