Wat is de goedkoopste manier van internet op me tablet in duitsland tijdens de vakantie, welke provider, of een duitse simkaart? Er is geen wifi.

Tijdens de vakantie wil ik me tablet wel blijven gebruiken, maar wil natuurlijk niet teveel betalen, jammer genoeg is er op de camping geen wifi. Wat is de beste oplossing.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je tablet de mogelijkheid heeft om een simkaart i.c.m. UMTS te gebruiken, dan zou ik Vodafone aanbevelen. Je kunt bij de MediaMarkt of Saturn in Duitsland hiervoor een UMTS-kaart aanschaffen (prepaid) die je eenvoudig kunt opwaarderen bij elke supermarkt of via creditcard. Bij Vodafone betaal je een paar euro per dag dus dat is zeker te overzien.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je De Goedkoopste Prijs wilt weten, Zou ik zoeken op Prijsvergelijken.nl of zoek het op Google
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De beste oplossing is natuurlijk gewoon even langs de telecom gaan in de plaats zelf, ik ben zelf ook langs verschillende winkels geweest in spanje, en heb zo voor lokaal internet het beste tarief gekozen.