Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand me helpen om muziek en video 's op mijn iPhone 4 te zette ?

Ik heb sinds gisteren een Iphone , Maar het lukt me niet om muziek en Video's weer te geven en dus ook niet af te spelen.
Windows en Itunes herkent (zoals het in de titel staat) WEL!
Het gaat om een Iphone 4 8GB.
(muziek is aac en video is MP4).


Bij voorbaat hartelijke dank !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
626

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zet het mapje met alle muziek en itunes op het scherm. Dus mapje aan de ene kant en itunes muziek scherm aan de andere kant. Selecteer alle muziek die je op de iphone wilt zetten. Hou daarbij CTRL ingedrukt om de liedjes 1 voor 1 te selecteren. (Geselecteerde liedjes worden nu blauw geselecteerd). Ga met de muis op 1 liedje staan en hou de linker muisknop ingedrukt. Sleep ze nu naar itunes en laat de muis los in het muziek scherm. Als het goed is zie je nu de geselecteerde liedjes in itunes staan. Wanneer dat is gebeurt, kan je rechts onderin kiezen voor 'Synchroniseren'. (Misschien dat je eerst nog rechts onderin moet klikken op 'Toepassen' voordat je 'Synchroniseren' ziet staan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!
Maar ik heb gisteren wat gerommeld en ik kwam uit op een herstel !
Bedankt voor alle hulp !

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding