Wat zijn de minimale systeem eisen bij een ict opleiding?

ik zou graag willen weten of er minimale eisen zijn en zo ja welke dan?

Toegevoegd na 20 minuten:
BV snelheid processor etc

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijvoorbeeld informatica studeren?

Het beste antwoord

Je antwoord is extreem verwarrend :P het lijkt of je de SYSTEEM EISEN van een ict opleiding wilt weten.

In iedergeval, dit ligt aan de school waar je naartoe gaat, vraag het aan de school.

op het MBO hoef je vaak niet eens een computer of laptop te hebben, je gebruikt ten allen tijden schoolcomputers.

Wat betreft HBO, daar kan je er wel van uit gaan dat ze willen dat je een redelijke laptop hebt. Maar weer, de precieze eisen liggen aan de school. ICT is ook erg breed, hebben we het over een opleiding waar je grotendeels aan hardware zal zitten? zoals op het MBO, of waar je aan programmering en servers gaat zitten, zoals op het HBO.