Hoe zorg ik dat mijn internetverbinding niet steeds weg valt?

Ik heb het probleem dat mijn draadloze netwerk verbinding steeds wegvalt, ik kan dit tijdelijk oplossen door mijn adapter uit te schakelen, hem in te schakelen en dan met probleemoplosser hem nog een keer in te schakelen.
Als ik dit doet het internet niets meer zodra ik meerdere programma's die internet gebruiken aan heb staan (volgens het netwerkcentrum is er nog een verbinding maar er gebeurt niets)

Zodra ik de adapter weer aanzet gaat hij even identificeren en zegt hij daarna gelijk dat hij geen verbinding heeft en ik heb meerdere keren de router compleet opnieuw opgestart, maar dit doet ook niets. verder heb ik in het huis ook andere apparaten die wel goede verbindingen hebben, en de laptop die ik hiervoor had had ook geen problemen met dezelfde hoeveelheid apparaten (het enige verschil is dat de oude Windows XP had en deze Windows 7 heeft)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan ook aan het modem liggen. Bel eens met je provider en laat ze nieuwe firmware in je modem uploaden. Heeft bij ons prima geholpen voor een vergelijkbaar probleem.