iTunes account van USA omzetten naar Dutch account? Zie beschrijving

Als k een app wil downloaden krijg k een melding over dat mn account naar een dutch account veranderd moet worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Onderaan in de appstore in het tabblad "uitgelicht" kun je op de knop "Apple Id" drukken. druk vervolgens op bekijk account. hier kun je onder het kopje "land/regio" wisselen van appstore per land.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zal een ander iTunes account moeten aanmaken met een USA adres, zie mijn bronvermelding voor de handleiding