Kan je een intel i3 laptop, ongeveer 2 jaar oud sneller maken?

Ik wil schok vrij willen gamen, ik heb de laptop helemaal herstelt is de hoop dat alle verkeerde bestanden dat weg zijn waardoor die wat sneller loopt. Is er ook nog een andere grattis manier om de laptop een "boost te geven waar je rustig kunt gamen zoals de spelle word of tanks of runescape. Nu heb ik daar erg last van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Grafische opties lager zetten

Antwoorden (2)

Het is vooral de grafische kaart in je laptop die beslist hoe vlot het gamen gaat. En dan komen ook nog de Processor ( CPU ) en het RAM. Je zou eens kunnen kijken naar de systeem eisen die op de verpakking van het spel staan en deze dan vergelelijken met de specs van je eigen laptop. Een i3 is in combinatie met een goede grafische kaart meestal genoeg om goed te gamen maar helaas geld dit niet altijd. Een laptop is sws niet altijd geschikt om te gamen. Wat je nu kan dan :

- check de specs van je laptop en vergelijk deze met wat je aan kracht nodig hebt om
dat spel te draaien.
- Heb je weinig geheugen ( RAM dus ) dan kan je dit uitbreiden. Als je niet weet wat
RAM is dan zeg ik er gelijk bij dat het niet je harddisk is. Dit kan je makkelijk
uitbreiden door je laptop open te schroeven en de geschikte module erin te
stoppen.
- Als je van plan was om een nieuwe grafische kaart in je laptop te doen : dat lukt
niet aangezien bij een laptop bijna alles vastzit aan het moederbord.
- Je zou ook eens kunnen proberen om de instellingen van het spel lager te zetten
Dus in het spel naar settings te gaan en daar ergens bij video zet je alles wat lager.
Het wordt dan wat minder goede kwaliteit maar het gamen gaat wel normaal.

Je zou eigenlijk eerst de laatste hierboven kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet 'm opschonen denk ik.
CCleaner is een goed programma daarvoor.