hoe kan ik sms'jes ontvangen op mijn laptop?

ik kan geen sms'jes meer ontvangen op mijn telefoon (samsung galaxy gio) omdat ik niet genoeg geheugen heb. ik zou daarom mijn sms' jes willen ontvangen op mijn laptop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Dat is helaas niet mogelijk. Wel kun je een externe SD-kaart kopen en hier zoveel mogelijk apps op opslaan. Met een standaard Android versie kan je maar weinig apps verplaatsen, maar als je je telefoon root zijn dit er al meer + je kan de bloatware van samsung verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet je toevallig ook hoe ik mijn telefoon kan rooten?

Andere antwoorden (2)

als je niet meer genoeg geheugen hebt, moet je op het icoontje drukken. je komt dan terecht in een menu waar je op applicaties kan drukken en verwijderen. zoek spellen op of applicaties op die je niet veel gebruikt (bij mij was dat google maps enzo) druk dan op verwijder database. de data die de applicatie dan heeft opgeslagen verwijderd hij en als je dan op verwijder applicatie drukt weet je zeker dat je alle data van de app hebt verwijderd en je al je data nuttig hebt gebruikt. ook kan je natuurlijk apps op je sd kaart plaatsen, druk dan op de knop (zelfde handelingen als boven volgen) verplaats naar Sd- kaart, hierdoor raakt je telefoongeheugen niet snel vol en kan je gewoon weer smsjes ontvangen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik al geprobeerd, raadde een vriendin aan, werkte helaas ook niet
Dat kan niet. Het is alleen bij sommige telefoonproviders mogelijk elke dag gratis twee korte sms-berichtjes via internet te versturen. Ontvangen gaat echter alleen per telefoon.
Maar waarom niet gewoon e-mailen? Dan kan je zelfs veel eenvoudiger berichten typen en versturen!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
emailen doe ik inderdaad al, maar als ik geen internet heb onderweg kan ik niks binnen krijgen