Wat is een goede YouTube conventer?

"Ik heb zelf een video gemaakt op YouTube en die zou ik willen downloaden om nog een beetje te veranderen in Windows movie maker. Ik ken wel conventers die naar MP4 of FLV kunnen geconventeerd, helaas heb ik movie maker voor XP en die ondersteund dat niet maar wel bijv. .AVI.
Ik wil dus graag een online conventer die YouTube Video's naar bijv .Avi kan conventeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft geen nut om een video te downloaden die je even tevoren hebt geüpload. Youtube halveert de bitrate en de kwaliteit wordt stukken minder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet mijn vraag

Het beste antwoord

Probeer deze eens: http://www.clipconverter.cc/ gewoon online te converteren naar allerlei dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die kende ik al maar dat is niet wat ik bedoen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik wil .AVI:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, deze gebruik ik nu al erg lang :D

Andere antwoorden (4)

dvdvideosoft.com heeft een hele goede youtube downloader heeft, je kan kiezen waarin je hem download, mp4, orgineel, avi of WMV
Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zal hem proberen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ heb ik ook met zeer goede resultaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gelukt hem naar .avi te conventeren maar Winodws movie maker XP zegt iets van foute codec
ixconverter.com is een hele goeie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De beste van de de beste is realplayer je kan ook gratis versie krijgen van de http://uk.real.com/ ik heb deze programma uitgelegd maar in het Arabisch , je kan gewoon de beelden kijken verstaat je meer dan 80 procent
https://www.youtube.com/watch?v=ioooLVVuoyM
de andere programma is youtube dowenloader en dat is de link ر http://www.youtubedownloadersite.com/
Gr.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Freemake.com :) beste van allemaal, kan zelf converten naar bepaalde apparaat typen niet alleen bestandsformaten.. Heel veel functies, succes!