Kun je een worddocument (.docx) openen op een MacMini van 7 jaar oud?

Ik heb het gemaakt met Word 2007 en de Apple is niet veel ouder.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Probeer het op te slaan als .doc

Het beste antwoord

Het kan als op je Apple ook word 2007 zit. Als er een oudere word p zit werkt het niet en met een nieuwere werkt het wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kan uw document "opslaan als ..." en daar kiezen voor Word 97 of een ander formaat welke u wel kan openen op uw Mac.