Als ik 1 Home Plug bestel van de D-Link DHP-306AV ben ik dan klaar en kan ik internet gebruiken?"

Als ik 1 bestel van de D-Link DHP-306AV ben ik dan klaar en kan ik internet gebruiken?"

Ik heb slecht internet op de zolder dus. Maar is deze goed? D-Link DHP-306AV

Heeft iemand een Home plug gezien die goedkoop is en goed werkt voor een computer? En welke site kan je die bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Met één zo'n set (2x adapters) ben je klaar! Je kan deze ook hier halen, scheelt meer dan de helft:

http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/netwerkkaarten-routers-en-switches/m656065893-d-link-dhp-306av-poweline-homeplug.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Toegevoegd na 22 seconden:
+2x UTP-kabeltje