Hoe kan ik mijn youtube kanaal het beste promoten?

ik heb een youtube kanaal maar ik vraag me af of er niet een makkelijkere manier is om mijn youtube kanaal sneller (en natuurlijk gratis ) te promoten?

op het moment heb ik 38 abbonees maar zou er graag meer willen hebben
heeft iemand tips voor mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij clips van beroemde mensen met veel views (zoals Justin Bieber) een reactie plaatsen met de link naar je kanaal zodat mensen het gaan bezoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Een paar andere bekenden op youtube Fine bros
ijustine
olgakay
smpfilms
katersoneseven
BFvsGF
CtfxC
Smosh dan vind je het hart van youtube
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
EpicMealTime