Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je een verzonden email volgen?

Vorige week ontving ik een mail van X. Deze mail stuurde ik door naar iemand anders (en zonder cc of zo naar X). Vervolgens reageert X naar mij en naar degene aan wie ik de email heb doorgestuurd. Hoe kon X weten dat ik de mail had doorgestuurd en ook nog naar wie ik de mail had doorgestuurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kunt een verzonden e-mail niet 'volgen'. Het meest waarschijnlijk is dat degene naar wie jij de mail hebt gestuurd het bericht naar X heeft doorgestuurd of op een andere manier contact met X heeft gehad.
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt mij niet. X reageert nl. op de email die ik naar de derde persoon heb doorgestuurd en beantwoordt ons beiden. Als de mail door die derde weer naar hem was gestuurd had hij daar wel op gereageerd. Toch?
Pieter2011
12 jaar geleden
X stuurt jou een e-mail.
Jij stuurt de e-mail door naar Y.
Vervolgens reageert X zowel naar jou als naar Y. Dat kan alleen maar als:
- Y de e-mail heeft doorgestuurd naar X of:
- X het originele bericht twee keer heeft verstuurd: zowel naar jou als naar Y. Je kunt een ingewikkelde verklaring gaan zoeken, maar technisch is het onmogelijk dat X kan zien naar wie jij een bericht doorstuurt.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing