alls je een nieuwe latop koop in de winkel kann je daar nog zelf windwos vista of windwos 7 der op zetten ??

Veel mensen vinden windwos 8 heelemaal niks ik ook niet ik ben groote fan van vista .

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja dat kan altijd.......Al is het dan wel dat je software garantie vervalt als je die hebt. Maar dat is niet zo erg. Maar als je geen windows 8 wil omdat de interface zo anders is dan zou ik toch wel voor de windows 7 gaan. Windows Vista en 7 verschillen qua uiterlijk niet heel veel van elkaar, en als je dan vindt dat het wennen wordt...nee je hoeft niet eens te wennen want het is gewoon het basic windows. Verschil tussen Vista en 7 zijn wel de snelheden. Windows 7 is een soort van mega update van Vista op het gebied van bugs en snelheid Toegevoegd na 3 dagen: Natuurlijk moet je wel rekening houden met de drivers.....naar vista gaan is sws een niet handige zet omdat deze al is er veroudert en er geen drivers voor zijn aangezien je een w8 laptop koopt......met w7 heb je veek kans dat er wel speciale drivers zijn. Dit moet je ff nakijken op de site van je laptop....en zoals hieronder staat kan je ook een dualboot maken....krijg je problemen met w7 qua drivers dan kan je altijd naar w8 trg gaan......en anders via virtualbox......al is dat denk ik meer voor de gebruikers die bv ook tijdelijk linux willen...

Je kan op diverse manieren diverse besturingssystemen op je computer plaatsen. Door middel van een dualboot en d.m.v. een virtual box. Ik zou niet aanraden terug te gaan naar een ouder systeem. Probeer er aan te wennen. Als je toch terug wil grijpen naar een ouder systeem waarvan je de CD of DVD 's nog hebt zou ik een virtual box aanmaken en daar de oudere programma's op installeren. Dat beïnvloed je eigen systeem niet en heeft het voordeel dat de software en hardware op je nieuwe systeem op elkaar afgesteld blijft. Zoek even met google hoe je een virtual box kunt aanmaken. Oracle is gratis te downloaden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100