alls je een nieuwe latop koop in de winkel kann je daar nog zelf windwos vista of windwos 7 der op zetten ??

Veel mensen vinden windwos 8 heelemaal niks ik ook niet ik ben groote fan van vista .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan. Maar Vista :x Ik zou dan toch eerst even w8 proberen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb windwos 8 een paar keer gezien en mee gewerkt ik vind het heelemaal niks ik kann der niet mee werken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is toch niet verstandig om een oud Operating system op uw PC te installeren, het is helemaal niet meer ondersteund en is verouderd.
De beveiliging is al lang niet meer aangepast.
Leer toch werken met die nieuwe technologie en na een tijdje zal u die niet meer kunnen missen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd ik kann echt niet werken met 8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook win8 kan ingesteld worden met "oude" bureaublad.
http://regmedia.co.uk/2012/08/16/win8_review_desktop-no-aero.jpg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat dee ik ook maar nog werkt het kloote
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja. ? Dan zet je er gewoon Vista op....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die vond ook zels nog beter dan windwos 7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zal. Als je 8 ook niks vindt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf had ik Vista vervangen voor XP.
Totdat 7 kwam. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus daarom gaa ik voor vista
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vista vind ik ook beter dan xp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Das mooi. Al denken veel daar anders over.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kritiek_op_Windows_Vista
Maar he, als het voor jou werk ga er voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb der jaren mee gewerkt nergens last van gehad en dee het heel snel en soepel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook minder leuk om te lezen :x
http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht_2008/microsoft_consumenten_gelijk/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben wel benieuwd hoe het met je nieuwe laptop (hardware) gaat werken..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net zo alls een oude latop tog ?? Zo niet dan ga ik naar windwos 7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou gelijk 7 proberen, de kans dat de hardware dan gewoon ondersteunt is lijkt me een stuk groter. Grote kans zelfs dat je laptop eerst met 7 verkocht werd en nu met 8 erop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vista zit al in de Extended Support (alleen updates voor de veiligheid komen nog uit, net als XP), en 7 is in feite de verbeterde Vista.

Antwoorden (2)

Ja dat kan altijd.......Al is het dan wel dat je software garantie vervalt als je die hebt. Maar dat is niet zo erg. Maar als je geen windows 8 wil omdat de interface zo anders is dan zou ik toch wel voor de windows 7 gaan. Windows Vista en 7 verschillen qua uiterlijk niet heel veel van elkaar, en als je dan vindt dat het wennen wordt...nee je hoeft niet eens te wennen want het is gewoon het basic windows. Verschil tussen Vista en 7 zijn wel de snelheden. Windows 7 is een soort van mega update van Vista op het gebied van bugs en snelheid

Toegevoegd na 3 dagen:
Natuurlijk moet je wel rekening houden met de drivers.....naar vista gaan is sws een niet handige zet omdat deze al is er veroudert en er geen drivers voor zijn aangezien je een w8 laptop koopt......met w7 heb je veek kans dat er wel speciale drivers zijn. Dit moet je ff nakijken op de site van je laptop....en zoals hieronder staat kan je ook een dualboot maken....krijg je problemen met w7 qua drivers dan kan je altijd naar w8 trg gaan......en anders via virtualbox......al is dat denk ik meer voor de gebruikers die bv ook tijdelijk linux willen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan op diverse manieren diverse besturingssystemen op je computer plaatsen.
Door middel van een dualboot en d.m.v. een virtual box.
Ik zou niet aanraden terug te gaan naar een ouder systeem. Probeer er aan te wennen.
Als je toch terug wil grijpen naar een ouder systeem waarvan je de CD of DVD 's nog hebt zou ik een virtual box aanmaken en daar de oudere programma's op installeren. Dat beïnvloed je eigen systeem niet en heeft het voordeel dat de software en hardware op je nieuwe systeem op elkaar afgesteld blijft.
Zoek even met google hoe je een virtual box kunt aanmaken. Oracle is gratis te downloaden.