hoe kan ik belettering op een cd printen?

ik kan een cd branden, ook een hoesje maken maar heb geen idee hoe ik (behalve met de hand schrijven) een nette tekst op de cd kan printen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Luxe inktjet printers hebben een plastic houder,
waarmee je direct op een CD kan printen.
Je gebruikt hiervoor speciale bedrukbare CD's - te koop bij computerwinkels - of gewone CD's, waar je een zelfklevend CD etiket opplakt.
Bij de printer wordt meestal software meegeleverd om op de CD te printen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zelfklevende cd etiketten kende ik niet en dat is de oplossing, dank!