Kan een modem van Tele 2 gehaeckt worden?

Wij hebben een hoge Factuur van Tele 2 gekregen. Op de Factuur staat een 09008883 nummer die wij niet gebekt hebben. Tele 2 zegt, na onderzoek dat onze modem is gehaeckt . Wie betaald de kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jou modem is niet gehackt. Ik heb even gegoogeld voor je en kwam hier veel van dezelfde klachten tegen: http://netherlands.whocalledyou.net/phone/09008883
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor je antwoord . Paar keer met Tele2 gebeld en die houden vol dat de modem is gehaeckt . Ze advieseren om aangifte te doen. Ik heb net ook op Google gekeken en zie dat ik niet de enige ben. Vergeet te vertellen dat. Tele2 mijn modem heeft gedeactiveerd . Snap er niets meer van. Wat moet ik doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je het beste via de site van Tele2 kunt chatten met 1 van hun medewerkers en alles uitleggen wat je allemaal leest op internet m.b.t dat dure nummer. Hier is de link:
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact.html?delay=false
capthavoc
11 jaar geleden
ik ben wel heel benieuwd naar de verklaring omtrent dat hacken van het modem ?
is het alleen bij tele 2 ?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Wat ik tegenkom is dat dit een soort van spam is van websites en Google hits. Stel jij zoekt het telefoonnummer van essent op google, dan geeft google een hit, maar dat is niet de JUISTE! Er staan 2 hits in het geel, met een 0900 nummer €0,80 per minuut. Doe maar eens een search:
"Belastingdienst telefoon nummer"
"essent telefoonnummer"
"telefoonnummer albert heijn"
"telefoonnummer politie"
en zelfs...jawel!!!
"tele2 telefoonnummer" Allemaal geven ze dezelfde hits aan: 0900-8088 en 0900-1110044. Maar deze nummers zijn een soort van fake. Het is een doorverbind nummer, net zo iets als 1888. Misschien heeft iemand bij jullie thuis willen bellen met een klantenservice, het nummer gezocht op google, en toen gebeld. Dat zou mij ook kunnen gebeuren, en als ik dan een maand later zo'n rekening krijg, dan weet ik ook niet waarom.