Hoe kan ik een subdomein in .htaccess laten forwarden naar een IP (Minecraft server)?

Ik wil dus dat ik Minecraft als ip kan invoeren: server.voorbeeld.nl en dat het dan doorgestuurd word naar een IP-Adres.
Ik dacht dat dit moest dmv DNS of zoiets maar ik ben nieuw met een .htaccess bestand.

Weet iemand hoe dit moet?

peterjbruins
11 jaar geleden
Oke, bedankt voor je reactie. Ik zal het ook op helpmij zetten.

Het beste antwoord

Ik snap niet precies wat je bedoeld. Heb je wel een server waar je het .htaccess bestand kan neer zetten?
Zo ja moet dit wel lukken,

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^server.voorbeeld.nl
RewriteRule ^(.*)$ ipadres/$1 [L]
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
peterjbruins
11 jaar geleden
ja, dit bedoel ik. bedankt
peterjbruins
11 jaar geleden
het enige dat ik hieraan moet veranderen is server.voorbeeld.com naar het goede en bij ipv ipadres mijn ip adres intypen?
domme vraag maar ik ben hier noob in