Ik zoek een tablet of een laptop die razendsnel opstart en ook afsluit, op wat voor specificaties moet ik dan letten bij de aankoop?

Toegevoegd na 21 minuten:
P.S.: ik ben helaas geen Apple-fan, zoek een Windows of een Android model die razendsnel opstart en afsluit, zijn er bepaalde modellen die aan mijn wensen voldoen? Of waar moet ik anders precies op letten dat het snel opstart en afsluit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Elke tablet en of laptop is tegenwoordig razend snel. Een tablet hoef je helemaal niet uit te zetten en een laptop eigenlijk ook niet. Een laptop kan gewoon de klep dicht en als je hem weer open doet is de laptop gelijk opgestart. Een tablet heeft meestal een sluimerknop zoals op de smartphone gaat. Ook hierdoor kan je er in 1 seconde al gebruik van maken.

Specificaties: i7 is goed voor de toekomst, nieuwste van nieuwste Voor gamen goede videokaart, Als je veel geld voor overhebt: ACER ASPIRE V3-571G-73638G75MAII Gemiddeld: ACER ASPIRE V5-551-64456G75MAKK Gewoon even googlen en dan vind je ze wel. Ik zou niet goedkoper gaan want dan worden ze sloom en niet voorbereid op toekomst

Ik zou zeggen. Maakt niet uit wat je koopt. Zoals hierboven heel mooi uithelegd staat. Koop het geen wat je wil waarvoor je het nodig hebt. Laptops zijn werkstations en tablets meer het vieuwen lezen en kleine bewerkingen. Zelf zou ik een laptop doen heb je meer aan. Maar ligt aan waar voor je hem gaat gebruiken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100