Imessage verstuurd geen berichten. Hoe kan dat?

Ik heb altijdals ik een berichtje via iMessage wil versturen (iPod touch 4e generatie 8gb, iOS 6.1) dat er dan 'afgeleverd' staat. Als mijn vriend het berichtje heeft gelezen, dan staat er 'gelezen' en de tijd erachter. Maar dat staat er nu niet meer als ik een berichtje verstuur. Mijn vriend krijgt dat berichtje ook echt niet. Want moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel verbinding met wifi? Of is die per ongeluk weg gevallen?

Het beste antwoord

Probeer eens een andere persoon. Werkt het? Dan heeft je vriend een probleem op zijn device.
Als het niet werkt. Kijk dan in instellingen en probeer een andere mail in te voegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, de andere persoon had geen internetverbinding. Bedankt!