Moet je op Mycom.nl gelijk betalen na je bestelling?

Ik wil een Harde Schijf kopen op mycom.nl, maar heb niet het voldoende geld. Kan ik het ook later betalen of moet het gelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan kijk je bij 'Klantenservice' en zie je onder andere dit:
"Achteraf betalen
Wilt u lievere achteraf betalen? Ook dat kan! Noteer de producten die u wilt hebben en neem contact op met onze klantenservice. De klantenservice zal dit voor u verzorgen.

Betalen bij afhalen
Als u ervoor kiest uw bestelling in een MyCom winkel bij u in de buurt af te halen, dan rekent u daar af. In de MyCom winkel kunt u pinnen, contant afrekenen of met creditcard betalen. "